Blekinge

371 34 Karlskrona
0771-420 420, växel info.blekinge@vardforbundet.se

Är du en av oss?

Kimberly vill driva vården framåt, Kikki vill få bättre förutsättningar att hjälpa sina patienter och Jonas vill att lönen ska matcha ansvaret. Våra medlemmar är inte vilka som helst. Är du en av oss?

Psst! Du som ny yrkesverksam medlem får tre månader kostnadsfritt medlemskap!

• Arbetsplatsbesök, medlemsmöte och biokväll

Igår blev det bland annat flera besök i Karlshamn. Vi har träffat barnmorskor för viktiga samtal kring lön och hur Vårdförbundet fortsatt driver barnmorskornas frågor.

• bio och arbetaplatsbesök

Biokväll och arbetsplatsbesök

I onsdags ordnade vi biokväll för medlemmar i Karlshamn, där vi också talade om värdet att vara fler i Vårdförbundet och vikten av att vi alla deltar i arbetet med rekrytering.

• Rekryterings- och synlighetsmånad

Vårdförbundet är i full gång med att möta medlemmar och icke medlemmar på arbetsplatser runt om i Blekinge. Vi besöker arbetsplatser i Regionen, i kommunerna och privata arbetsgivare.

• pengar, sedlar och mynt

Löneenkät på väg -uppdatera dina uppgifter!

I slutet av november kommer vi att skicka ut en enkät där vi ber dig som arbetar inom region, kommun eller kommunalt bolag att fylla i hur 2019 års lönerevision fungerat och vad resultatet blev för dig. Passa på att uppdatera dina medlemsuppgifter redan idag, så att enkäten kommer fram till dig!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00