Gävleborg

Nobelvägen 2 (besök)
Postadress: Box 975 801 33 Gävle
0771-420 420, växel info.gavleborg@vardforbundet.se

• Tävlingsdags - vinn en fikakasse till din arbetsplats!

Nu är det dags för vårens tävling där du kan vinna en fikakasse till din arbetsplats! Vi kommer att lotta vinnare bland de som har flest rätt. Sista dagen att delta är 24 april och priserna kommer att delas ut efter styrelsemötet i april då vi också publicerar namnen på vinnarna samt de rätta svaren på webben.

• Med anledning av Coronaviruset

Från och med idag kommer Vårdförbundet Gävleborg inte samla större medlemsgrupper (utbildningar, möten med medlemmar/förtroendevalda, aktiviteter mm) annat än vid särskilda tillfällen, i enlighet med Vårdförbundets policy och folkhälsomyndighetens rekommendationer då våra medlemsgrupper finns i samhällsviktiga arbeten.

• Nominera till valberedningen

Vårdförbundet Gävleborg saknar några valberedare och vid årsmötet i höst ska vi välja in nya personer till detta ärofylld uppdrag!

• Coronaviruset och ditt arbete

I takt med att coronaviruset och sjukdomen covid-19 sprider sig både utomlands och här i Sverige uppstår både oro och frågor. Du som arbetar inom vården kan vara extra utsatt, eftersom du kan känna oro och möta smittan både privat och på arbetet. Vi fyller på FAQ:n löpande.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00