Årsmöte 2019

Den 3 oktober bjuder avdelning Gotland in till årsmöte på Donners Event. Styrelsen presenterar verksamheten från det gångna året och samlar in önskemål inför kommande verksamhetsår.
  • Nominera till avdelning Gotlands styrelse

Den 3 oktober kl. 17.00 bjuder avdelning Gotland in till årsmöte på Donners Event. Styrelsen presenterar verksamheten från det gångna året och samlar in önskemål inför kommande verksamhetsår.

• Två personer som sitter vid ett bord, en med en i-pad och en med ett anteckningsblock

Skriv en motion till årsmötet 2019

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra. Observera att motionstiden har gått ut!

• Presentationsformulär för nominerade till årsmötet avdelning Gotland

Du som är nominerad till ett förtroendeuppdrag fyller i nedanstående formulär där du presenterar och beskriver dig själv. Din presentation kan komma att publiceras på Vårdförbundets webbsida inför valet.