Aktuellt i Jämtland

• Pengar, Sedlar och mynt. Pressbild från Riksbanken som man får använda i redaktionella texten

Löneenkät på väg – uppdatera dina uppgifter

I slutet av november kommer vi att skicka ut en enkät där vi ber dig som arbetar inom region, kommun eller kommunalt bolag att fylla i hur 2019 års lönerevision fungerat och vad resultatet blev för dig. Passa på att uppdatera dina medlemsuppgifter redan idag, så att enkäten kommer fram till dig!

• Studenter som står i en grupp, en tjej tittar in i kameran

Välkommen till ett möte inför din anställning

Vi bjuder dig som är studerandemedlem på tips och råd från Vårdförbundet inför kommande anställning och yrke, där du även har möjlighet att ställa frågor.

• Årets relaxkvällar på Storsjöbadet

Ta chansen att uppleva novembers stjärnklara himmel i poolen på terrassen och värm frusna tår i en vedeldad bastu. Ljuvliga dofter och välbefinnande för dig som behöver vila och återhämtning efter en stressig dag på arbetet.

• Föreläsning med Linnéa Claeson 5 december

När vintermörkret lagt sig över Östersund är vi oerhört stolta att få bjuda in dig som medlem till en inspirerande och härlig föreläsning med Linnéa Claeson.

• Buffébord med olika sorters mat i många färger.

Nu finns föredragningslistan till årsmötet tillgänglig

Vi har även förlängt anmälningstiden till den 1 oktober. Så passa på att anmäla dig till en god middag och årsmöte.

• Fem kvinnor sitter vid ett bord där en pratar och dom andra lyssnar.

Välkommen till vårt chefsFORUM

Vad gör Vårdförbundet för dig som chef och ledare? Passa på att träffa chefs- och ledarkollegor under trevliga former och njut av en god frukost.

• Ord som beskriver årsmöte

Välkommen till årsmöte 2019

Den 9 oktober är det dags för avdelning Jämtlands årsmöte med mingel och middag.

• Buss, bussäte, bussresa, säte, åka, resa, medlemsresa

Medlemsresa till IKEA den 28 september

Erbjudande till dig som är medlem i Vårdförbundet avdelning Jämtland.

• Flagga med regnbågens alla färger, mot en blå himmel.

Östersund Pride 14 september 2019

Vårdförbundet sponsrar Östersund Pride passa på att gå med i paraden lördag den 14 September 2019. Uppställning av paradtåget sker i Badhusparken klockan 13:30 och paraden startar klockan 14:00

• Tre biomedicinska analytiker går i en korridor på Karolinska sjukhuset. De pratar med varandra och skrattar.

Nominera till Årets förtroendevald 2019

2019 utser Vårdförbundet avdelning Jämtland årets förtroendevald för tredje gången. Om du har förslag på kandidat till årets förtroendevald skicka in en nominering!