Skapa webbkonto för att kunna rösta i fyllnadsvalet av styrelseledamot!

Fyllnadsvalet av styrelseledamot till avdelning Stockholm genomförs på webben och omröstningen pågår mellan kl. 12.00 den 2 september och kl. 12.00 den 9 september. Alla medlemmar är röstberättigade och vi hoppas så klart att du tar chansen att göra din röst hörd! Din röst är viktig och är anonym. Resultatet kommer att presenteras på avdelning Stockholms webbsida.

Ta del av valberedningens förslag

Webbröstning

För att kunna delta i omröstningen måste du vara medlem och ha ett webbkonto på Vårdförbundet. Följ anvisningarna för att skapa ett webbkonto om du inte tidigare loggat in.

Så här röstar du:

Du loggar enkelt in med bank-id eller SITHS-kort på vår webbsida för att rösta.

Klicka på ikonen Röstning som du hittar under Mina tjänster efter att du har loggat in på ditt webbkonto.

Nu får du upp webbröstning i en ny flik. Observera att pop-up fönstret inte får vara blockerat. Klicka på knappen Rösta. Kryssa för den du vill rösta på och klicka därefter igen på knappen Rösta. Om du har ångrat dig så har du 10 minuter på dig att ändra din röst. Logga ut!

Om länken inte finns, kontakta oss på 0771-420 420 Vårdförbundet Direkt .

Tack för ditt engagemang!