Uppsala

Bangårdsgatan 4 A, Box 1038
0771-420 420, växel info.uppsala@vardforbundet.se

Kroka arm med 114 000 kollegor och bli medlem i Vårdförbundet!

1. Kan du bli medlem? Gör medlemstestet!

Resurs 7
2. Bli värvad av en annan medlem...

3. ...få en fin gåva från Delicard

Funderar du på att bli medlem? Fråga en kollega som redan är medlem om du kan bli värvad. Då får ni båda varsin fin gåva från Delicard. Ni kan välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter.

Erbjudandet gäller 1 maj till 31 augusti för nya yrkesverksamma medlemmar

Aktuellt

• Fem händer, armar, hand, arm, hålla, tillsammans, kedja, samarbete, klocka, teamwork, team, gräs, gemensamt, gemenskap, laganda, lagkänsla

Valberedningen berättar

Vi är Uppsalas valberedning och vi har arbetat kontinuerligt i några år tillsammans för att hitta och presentera personer som kan göra en bra insats för våra medlemmar som styrelseledamöter.

• Lär dig mer om nya HÖK19

Vi bjuder in medlemmar och förtroendevalda i länets kommuner och region till möten för att berätta mer om nya centrala avtalet, vad som nu sker i länet och ge dig möjlighet att ställa frågor.

• Semester och ledighet

Att vara ledig ibland är en förutsättning för att du ska kunna göra ett bra arbete. Ledighet kan också fylla olika behov vid olika skeden i livet. Det finns därför flera olika former av ledighet som regleras i lag. Kontakta Vårdförbundet Direkt på 0771-420 420 om du har frågor som du inte får svar på här, eller om undrar vad som gäller just dig och din arbetsplats.

• Norska motståndsrörelsen under andra världskriget, samtal 18 maj

Vårdförbundets medlemmar är välkomna till ett TCO-arrangemang lördag 18 maj på Slottbiografen i Uppsala.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00