Årsmöte avdelning Västra Götaland 2019

Den 5 oktober är det dags för avdelning Västra Götalands årsmöte i Göteborg på hotell Scandic Opalen. Samtidigt passar vi på att fira avdelning Västra Götaland som fyller 20 år!
  • Nominera till årets förtroendevald/ skyddsombud

Ta nu möjligheten att sätta strålkastarljuset på någon du vet som verkar i det tysta, eller som skapat positiva förändringar för arbetskamraterna. Kanske någon som satte ner foten, någon som kom med en lysande idé eller någon vars mod var grunden till att allt löste sig till det bästa.

• Årsmöte 2019

Save the date! Förutom årsmöte kommer vi också att fira att avdelning Västra Götaland fyller 20 år. Sineva Ribeiro kommer att delta samt andra små överraskningar.

• Skriv en motion till årsmötet 2019

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.