Rabatt på tågresor med SJ

Fram till den 30 juni 2019 får du 15 procent rabatt på tågresor med SJ. Därefter har du upp till 10 procent rabatt året ut.

Passa på att göra någonting bra för miljön samtidigt som du sparar en liten slant! Att ta tåget när du ska ut och resa istället för bilen eller flyget är ur miljösynpunkt det bästa alternativet.

Du får 15 procent rabatt på alla tågresor som du bokar till och med den 30 juni 2019. Resdagen kan alltså infalla både före och efter den 30 juni 2019.

Från den 1 juli –  31 december 2019 får du som är medlem upp till 10 procent rabatt på alla tågresor. Resdagen kan alltså  infalla både före och efter den 31 december 2019.

OBS. Du måste logga in för att komma till bokningslänken.

Villkor:
Erbjudandet gäller alla dagar i veckan för samtliga tåg med SJ och kan inte kombineras med andra erbjudanden. För att ta del av erbjudandet ska du boka din resa i formuläret som du når via ovanstående länk. Gäller endast för privat bruk. Ombokning av SJ-biljetter sker hos SJ Service Center på telefonnummer 0771 -75 75 55 tonval 1 (måndag – fredag) och på 0771- 75 75 75 (lördag-söndag). Vid ombokning uppger du ditt beställningsnummer.