Vårdförbundet är stolt över att ha blivit utsedd till ett av de bästa bolagen på medlemsservice inom förbund, av Brilliant Future. Vår medlemsrådgivning kom på plats tre i Brilliant Awards.

Brilliant Future som i årets upplaga av Brilliant Awards – Customer Experience utser de organisationer som lyckats skapa riktigt bra service till sina medlemmar.

Resultatet är baserat helt och hållet på data om hur våra medlemmar upplever bemötandet vilket såklart gör oss extra glada och stolta.

Per Karlberg, chef för Vårdförbundet Direkt, är nöjd med resultatet:

- Jag är så otroligt imponerad och stolt över rådgivare och medlemshandläggares sätt att göra medlemmarna nöjda. Det svåra är att med medlemmens emellanåt rimligt höga förväntningar känna sig nöjd med kontakten utan att medlemmen alltid får det svar hen önskar. Uppenbarligen lyckas det nästan alltid! Wow! 

Mer om Brilliant Awards – Customer Experience

  • Finalisterna och vinnarna baseras på data från organisationens kundundersökningar vilket innebär att det är kundernas uppfattningar, och inte subjektiva bedömningar, som styr vem som kammar hem den prestigefyllda utmärkelsen.
  • 35 organisationer och 2,3 miljoner kundundersökningar, genomförda i Sverige ligger som beslutsunderlag.