Dalarna

791 71 Falun
0771-420 420, växel info.dalarna@vardforbundet.se

• Nominera till avdelning Dalarnas styrelse

Har du eller någon du känner engagemang för Vårdförbundets frågor? Styrelsen behöver genom fylldnadsval kompletteras med en ny styrelseledamot och nu är nomineringen öppen. Att vara med i styrelsen är en unik möjlighet att påverka vardagen för dina kollegor, att lära dig mer och att utvecklas personligt. Ta chansen och nominera redan idag!

• Uppskjuten löneöversyn i Region Dalarna

Covid-19 ställer till det på många sätt. Dessvärre innebär det också att löneöversynen med Region Dalarna behöver senareläggas.

• Viktig information till dig som är skyddsombud avseende coronavirus

Vårdförbundets förtroendevalda tillika skyddsombud har en viktig roll att säkerställa rätt hantering hos arbetsgivaren gällande skyddet för anställda till följd av Coronasmittan.

• INSTÄLLT - Länsövergripande utbildningsdag för dig som är förtroendevald

Den 22 april bjuder vi in dig som är förtroendevald på arbetsplats till en utbildningsdag. Vi bland annat kommer att prata om lön och samverkan samt hur vi tillsammans arbetar inom de olika divisionerna för att maximera påverkansmöjligheterna inom Regionen och kommunerna.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00