Gotland

St. Hansgatan 3
621 57 Visby
0771-420 420, växel info.gotland@vardforbundet.se

Kroka arm med 114 000 kollegor och bli medlem i Vårdförbundet!

1. Kan du bli medlem? Gör medlemstestet!

Resurs 7
2. Bli värvad av en annan medlem...

3. ...få en fin gåva från Delicard

Funderar du på att bli medlem? Fråga en kollega som redan är medlem om du kan bli värvad. Då får ni båda varsin fin gåva från Delicard. Ni kan välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter.

Erbjudandet gäller 1 maj till 31 augusti för nya yrkesverksamma medlemmar

• Nominera till avdelning Gotlands styrelse

Den 3 oktober kl. 17.00 bjuder avdelning Gotland in till årsmöte på Donners Event. Styrelsen presenterar verksamheten från det gångna året och samlar in önskemål inför kommande verksamhetsår.

• Vårdförbundet pratar nära vård i Almedalen 2019

Det är viktigt att nu hitta lösningar för att en nära och personcentrerad vård ska bli en självklarhet i vården. Vi bjuder därför in till seminarium i ämnet och håller ett mingel i samma anda under årets Almedalsvecka. Välkommen att delta!

• Semester och ledighet

Att vara ledig ibland är en förutsättning för att du ska kunna göra ett bra arbete. Ledighet kan också fylla olika behov vid olika skeden i livet. Det finns därför flera olika former av ledighet som regleras i lag. Kontakta Vårdförbundet Direkt på 0771-420 420 om du har frågor som du inte får svar på här, eller om undrar vad som gäller just dig och din arbetsplats.

• Sommarfest på Gotland

Nu är det dags för avdelning Gotlands traditionsenliga sommarfest!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00