Örebro

Nygatan 16
0771-420 420, växel info.orebro@vardforbundet.se

Kroka arm med 114 000 kollegor och bli medlem i Vårdförbundet!

1. Kan du bli medlem? Gör medlemstestet!

Resurs 7
2. Bli värvad av en annan medlem...

3. ...få en fin gåva från Delicard

Funderar du på att bli medlem? Fråga en kollega som redan är medlem om du kan bli värvad. Då får ni båda varsin fin gåva från Delicard. Ni kan välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter.

Erbjudandet gäller 1 maj till 31 augusti för nya yrkesverksamma medlemmar

• Vårdförbundsstipendier vårterminen 2019

Vårdförbundet Örebro delar ut stipendier till bästa kandidatuppsats i de program på Örebro universitet som läser till Vårdförbundets professioner. Detta är ett festligt tillfälle tycker vi i Vårdförbundet Örebro, för att vi brukar bli inbjudna till självaste examensdagen för att dela ut stipendierna.

• Information om nya avtalet

Den 13 och 14 juni  anordnas lunchtillfällen för dig som är förtroendevald om Vårdförbundets nya löneavtal. Vi ger information och det finns möjlighet att ställa frågor.

• Sommarhälsning!

Det är alltid en utmaning att sammanfatta det jag vill förmedla på några rader, men jag tänkte börja med att säga tack! Tack att du är medlem i avdelning Örebro. En avdelning som har många engagerade medlemmar och förtroendevalda. Det är tack var er, och att vi är många, som vi kan arbeta med de frågor som är viktiga för avdelningens medlemmar. Tack för allt engagemang, alla möten, alla diskussioner!

• Välkommen på förtroendevaldaträffar

Under vecka 38 och 39 bjuder vi in till eftermiddagsträffar för dig som är förtroendevald på arbetsplatsen.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00