Södermanland

633 43 Eskilstuna
0771-420 420, växel info.sodermanland@vardforbundet.se

Är du en av oss?

Kimberly vill driva vården framåt, Kikki vill få bättre förutsättningar att hjälpa sina patienter och Jonas vill att lönen ska matcha ansvaret. Våra medlemmar är inte vilka som helst. Är du en av oss?

Psst! Du som ny yrkesverksam medlem får tre månader kostnadsfritt medlemskap!

• Julklappstips från Vårdförbundet

Behöver du julklappstips nu när julen snart står inför dörren. Som medlem har du många bra förmåner och rabatter som du kan ta del av. Här kan du hitta dem.

• Är du en av vinnarna i avdelning Södermanlands lotteri?

Vinnare i avdelning Södermanlands lotteri är:

• Pengar i olika valörer, sedlar och mynt

Löneenkät på väg – uppdatera dina uppgifter

I slutet av november kommer vi att skicka ut en enkät där vi ber dig som arbetar inom region, kommun eller kommunalt bolag att fylla i hur 2019 års lönerevision fungerat och vad resultatet blev för dig. Passa på att uppdatera dina medlemsuppgifter redan idag, så att enkäten kommer fram till dig!

• gulpeng i 3 högar

Lön 2019 – Vad händer i Södermanland?

I våras hade Vårdförbundet långa förhandlingar med Sveriges kommuner och landsting (SKL) och Sobona. I slutet på maj var det nya avtalet, HÖK 19, i hamn och nu är vi mitt uppe i årets löneöversyn. Här kan du följa processen steg för steg för just din arbetsgivare. (Uppdaterad 2019-11-22)

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00