Linnégatan 14, Box 55633
0771-420 420, växel info.stockholm@vardforbundet.se

Kroka arm med 114 000 kollegor och bli medlem i Vårdförbundet!

1. Kan du bli medlem? Gör medlemstestet!

Resurs 7
2. Bli värvad av en annan medlem...

3. ...få en fin gåva från Delicard

Funderar du på att bli medlem? Fråga en kollega som redan är medlem om du kan bli värvad. Då får ni båda varsin fin gåva från Delicard. Ni kan välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter.

Erbjudandet gäller 1 maj till 31 augusti för nya yrkesverksamma medlemmar

• Skriv en motion till årsmötet 2019

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.

• Vårdförbundet på Järvaveckan - diskuterar hälsa genom samarbete mellan föreningar och vårdproffs

Vårdförbundet arrangerar seminarium på Järvaveckan och finns på plats i TCO:s tält för samtal. Du som är medlem, politiker eller bara nyfiken, kom och påverka, samtala och driv utvecklingen av en mer jämlik vård och hälsa till alla.

• Semester och ledighet

Att vara ledig ibland är en förutsättning för att du ska kunna göra ett bra arbete. Ledighet kan också fylla olika behov vid olika skeden i livet. Det finns därför flera olika former av ledighet som regleras i lag. Kontakta Vårdförbundet Direkt på 0771-420 420 om du har frågor som du inte får svar på här, eller om undrar vad som gäller just dig och din arbetsplats.

• Inkomna nomineringar till extra årsmöte 2019

Här nedan publiceras inkomna nomineringar efterhand som kandidaten har tackat ja till att bli nominerad. Sista nomineringsdag är den 20 juni. Kandidaterna kommer i alfabetisk ordning. Presentationer över de nominerade kommer att läggas ut löpande längre fram. (Uppdaterad 2019-06-14)

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00