Aktuellt i Värmland

• Medlemsaktiviteter i höstmörkret

Ta chansen att träffa kollegor, mingla och se en bra film eller ta del av en spännande föreläsning med Robert Gustafsson i höstmörkret.

• Värmlands årsmöte

Torsdagen 19 september hade avdelning Värmland årsmöte. Mötet innehöll bland annat fyllnadsval till styrelsen, utdelning av stipendium, avtackningar och underhållning.

• Et rött äpple

Nätverksträff för utbildare i Västra Götaland och Värmland

Skall du jobba med utbildningar i avdelning Västra Götaland och Värmland? Då är du välkommen till Göteborg för en nätverksträff den 6 november.

• Välkommen på ett inspirationsseminarium med Tina Thörner

Den 22 oktober föreläser Tina om vikten av att reflektera, förädla, förändra och att alltid välja en ”växande” kommunikation med sig själv och alla runt omkring. Tina har boostat utvecklingen av inspirerande arbetsmiljöer som varit A och O för hennes resultat.

• Examen vid Karlstads Universitet

Nya sjuksköterskor fick sin examen och stipendium delades ut 7 juni på Karlstads Universitet

• Inbjudan till en träff om EU i Karlstad

Inför valet till Europaparlamentet arrangerar TCO en rad samtal om EU i syfte att diskutera vilka frågor som är viktiga och vad finns det för visioner om EU-samarbetet? Hur får vi ett ökat engagemang och diskussion kring EU-frågorna? Den 21 maj ses vi i Karlstad och ser framemot emot en kväll där vi pratar mer om EU-samarbetet och EU-frågorna!

• Grattis alla sjuksköterskor på eran yrkesdag den 12 maj

På söndag 12 maj firar vi sjuksköterskornas yrkesdag. Grattis till er alla och tack för det fantastiska arbete ni utför!

• Grattis alla barnmorskor på er yrkesdag 5 maj

Den 5 maj uppmärksammar vi alla våra duktiga barnmorskor på deras yrkesdag. Ni gör ett fantastiskt arbete därute!

• Internationella Biomedicinska Analytikerdagen

Idag den 15 april säger vi grattis till alla biomedicinska analytiker på deras yrkesdag!

• Knegdeg

Dina pengar. Med och utan kollektivavtal. Den 17 mars firar vi kollektivavtalets dag.