Sport och fritid

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic och 10 procent årsbonus på sport- och friluftsartiklar på Alewalds.

20 procent rabatt på träning hos Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt när du tecknar ett 12 månaders autogiromedlemskap och du får även rabatt på medlemsavgiften hos Actic med 50 procent. Två timmar med PT/instruktör ingår när du börjar och du har även möjlighet att provträna kostnadsfritt i 10 dagar. Extra avgifter tillkommer för personlig träning.

Actic finns på ca 120 olika platser, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Gymmen är utrustade med konditionsmaskiner och fria vikter. På flera anläggningar ingår även gruppträning och bad i medlemskapet.

Rabatten gäller på samtliga Actic-anläggningar med undantag för Actic  i Landskrona.

Uppge rabattkod vid tecknade av Actic medlemskap. Du kan ta del av den här

10 procent rabatt hos Alewalds

Sport- och friluftsbutiken Alewalds erbjuder dig som är medlem i Vårdförbundet högsta bonus direkt, det vill säga 10 procent på årets alla inköp. Efter varje kalenderår får du under våren en bonuscheck med din intjänade bonus. Erbjudandet gäller när du går med i Alewalds bonusklubb.

Erbjudandet gäller både i Alewalds webbutik samt i fysiska butiker i Stockholm och Uppsala. Alewalds har verkat 75 år i branschen och hos dem hittar du det mesta för både vardag och äventyrliga strapatser – för vildmark och stad.

Läs mer om Alewalds stamkundsklubb (pdf) för dig som är medlem i Vårdförbundet och hur du ansöker. Skriv ut och ta med till kassan alternativt scanna och mejla till info@alewalds.se

Erbjudandet gäller även familjemedlemmar som bor på samma adress.